Стъпка 1. Клиентски акаунт
За да направите поръчка, трябва да създадете клиентски акаунт или да попълните формуляра за поръчка.
Каним ви да прочетете информацията относно политиката за поверителност, след което:
Моля, щракнете върху бутона Моят акаунт, последван от бутона Регистрация и попълнете задължителните полета. Ако вече имате акаунт, въведете своя имейл адрес и парола, като използвате бутона Моят акаунт в горния десен ъгъл на сайта.
Акаунтът ви помага да имате постоянен достъп до състоянието и историята на вашите поръчки.
Стъпка 2. Изберете / Добавяне на продукти
Когато продуктът е в наличност (символът на количката се добавя към количката), продуктът може да бъде добавен към списъка за пазаруване, който се вижда в долния десен ъгъл на сайта.
В зависимост от наличното количество, показано на страницата на продукта, можете да премахнете/добавите продуктите с бутоните – и +. След като желаните продукти бъдат добавени в количката за пазаруване, моля, кликнете върху синия бутон Купи, след това от страницата на количката, след като прегледате продуктите, докоснете Завършване на поръчката.
Стъпка 3. Регистрирайте поръчката си
Регистрацията на поръчката се извършва чрез изпълнение на 3 лесни стъпки → Метод на доставка → Метод на плащане → Окончателен преглед. Можете да изберете според вашите предпочитания: доставка до дома с куриер.
За доставка до дома е необходимо да добавите адреса, ако вече не е в списъка, или да го изберете от списъка с бутон Избери, ако преди сте направили поръчки в този сайт.
→ Щракнете върху бутона Продължи
Трябва да добавите адрес за фактуриране. Фактурата се издава автоматично от системата и данните трябва да са верни и пълни. Внимателен! Ако желаете фактура за юридическо лице, трябва да отметнете юридическото лице и да попълните CUI на фирмата, като данните ще бъдат отбелязани с *. Фактурата се издава автоматично от системата и данните трябва да са верни и пълни.
→ Щракнете върху бутона Продължи
Моля, прегледайте внимателно продуктите, добавени в количката, датите на доставка/фактуриране, времето за обработка и доставка и информацията за наличността на продукта, преди да финализирате плащането.
Важна информация – Моля, прочетете внимателно времето за обработка и доставка, информацията за наличността.
→ Щракнете върху бутона Направи поръчка, за да бъдете насочени към страницата за сигурно плащане.
Стъпка 4. Завършете плащането
Плащането завършва чрез добавяне на правилните данни за картата към защитената страница на платежния процесор. Внимателно попълнете данните за картата, след което натиснете бутона Authorize, за да разрешите транзакцията чрез системата 3D Secure. → Въведете паролата за 3DSecure, получена чрез SMS или зададена в банката-издател на картата и натиснете бутона Направи поръчка.
Поздравления, вашата поръчка е регистрирана и можете да я проследите в секцията Поръчки на вашия акаунт! Известията се изпращат на имейл адреса, моля, проверете и папката за спам.
Внимателен! Ако плащането не е извършено и поръчката не е влязла в етап Одобрено плащане и е само регистрирана в системата, тя няма да бъде обработена.
Поръчката с незавършено плащане се регистрира в секция Поръчки на клиентския акаунт и може да бъде платена само през първите 24 часа, като се използва бутона за възобновяване в историята на поръчките, присъстващ в Информация за фактуриране в следния формуляр „Поръчката не е платена. За да опитате повторно плащането, щракнете върху Опитайте отново плащане „. Ако плащането не бъде завършено в рамките на 24 часа от регистрацията в този раздел, ще намерите следната информация: „Поръчката вече не може да бъде платена, тъй като са изминали повече от 24 часа от нейното поставяне.“ и трябва да направите нова поръчка.